لوله و پروفیل امید البرز تولید کننده هاش، تیرآهن، ورق روغنی، ورق سیاه، نبشی و ناودانی

شرکت لوله و پروفیل امید البرز در طول سال های فعالیت خود با بسیاری از برند های معتبر داخلی و خارجی در حوزه محصولات فولادی همکاری داشته و دارد. از مهمترین ارزش های این شرکت تعهد و پایبندی به اصول حرفه ای اخلاقی کسب و کار، تجارت و رقابت عادلانه بر پایه صداقت و امانت می باشد.

شروع فعالیت

این مجموعه در سال ۱۳۴۲ در محدوده بازار و خیابان خیام تهران در دو حوزه بازرگانی مقاطع فولادی و برشکاری ورق های فولادی فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت لوله پروفیل امید البرز در سال ۱۳۸۳ تاسیس و در کنار بازرگانی (واردات و صادرات)، کار تولید نیز به فعالیت مجموعه افزوده شد. این شرکت همواره در طول سال های فعالیت خود توسعه مستمر، کارآفرینی و اشتغالزایی را از اهداف اساسی خود قرار داده است. در همین راستا در سال ۱۳۸۴ کارگاه برشکاری خود را به منطقه شورآباد واقع در جاده قدیم قم انتقال داد و در ۱۳۸۷ شرکت فولاد گل مشکین را با هدف توسعه فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی به ثبت رسمی رساند.

در سنوات اخیر نیز شرکت با تکمیل سبد محصولات خود و فراهم نمودن بستری برای عرضه مقاطع اصلی فولادی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت بی واسطه و یکجا، شعبه خود در بازار آهن شادآباد تهران را افتتاح نمود. شرکت لوله و پروفیل امید البرز با تمرکز بر حوزه تولید لوله و پروفیل فولادی به صورت سهامی خاص در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز تاسیس شد و از ظرفیت تولید سالانه صد هزار تن برخوردار است.

محصولات بازرگانی امید البرز: بخش بازرگانی شرکت امید البرز مسئولیت تأمین کالاهای مورد نیاز صنعت ساختمان و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را عهده دار می باشد. به طوری که طی دهه اخیر موفق به اخذ نمایندگی از شرکت هیوندای استیل کره جنوبی گردید و شماری از محصولات این شرکت را در داخل کشور به مصرف کنندگان محترم ارائه می نماید. شایان ذکر است شرکت امید البرز نمایندگی فروش تعدادی از کارخانه های تولیدی داخل کشور در مقاطع مختلف فولادی را نیز دارا می باشد.

 
نمایندگی هیوندایی کره جنوبی

طی چند سال گذشته شرکت امید البرز بعنوان نماینده شرکت هیوندایی استیل کره جنوبی اقدام به واردات برخی محصولات این شرکت از جمله انواع تیرآهن و هاش سبک و سنگین به کشور بوده که بخشی از نیاز کشور به این محصول را تأمین نموده است. در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شرکت امید البرز به کره جنوبی دعوت و مورد تقدیر مدیران ارشد هیوندایی استیل قرار گرفت. مدیران این مجموعه با توکل بر خدای متعال و تکیه بر توانمندیهای صنعتی و نیروی انسانی مجرب خود همواره در صدد توسعه فعالیت های خود، ایجاد اشتغال پایدار، بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود به مشتریان بوده و خواهند بود.
 

تصاویر محصولات

مشخصات محصولات

محصولات شرکت لوله و پروفیل امید البرز به شرح زیر می باشد :

تولید لوله و پروفیل آهنی در سایزهای مختلف

انواع قوطی و پروفیل فلزی از ۱ اینچ الی ۴ اینچ در ابعاد مختلف

تولید انواع لوله فولادی سیاه و روغنی

ساخت ورق گالوانیزه و رنگی

ورق سیاه (ورق نورد گرم) – Hot-Rolled coil, Sheet Plate

ورق روغنی (ورق نورد سرد) – Cold-Rolled coil, Sheet Plate

ساخت ورق آلیاژی (Steel plate)

انواع میلگرد (Reinforcing Bar)

انواع هاش و تیرآهن ( HEA, HEB, IPE Section)

لوله های آب، گاز و صنعتی (Pipe & Tube)

نبشی، ناودانی، سپری و دیگر مقاطع فولادی (LNP, UNP, TPS)

گواهینامه ها و لوح های تقدیر

کاتالوگ ها و سایر اطلاعات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *