یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ مبارک باد
خداوند منان را سپاسگزاریم که در سایه الطاف بیکرانش فرصت تجربه سال جدید دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم. فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار، کردار و تصمیمهای نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت همواره یادآور تحول به مراحل نیکوتر و برتر است. مجمع خیرین صنعتگران مقتدر، سال ۱۴۰۱ را در حالی پشت سر گذاشت که با وجود همه سختیها و تنگناها توانست با شناسائی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز خود گام بردارد و امیدواریم به فضل الهی و با همت همه اعضای محترم در سال جدید برگهای زرین دیگری بر کتاب پر افتخار صنعت، معدن و تجارت کشور عزیزمان بیفزاییم.
درسالی که پشت سر گذاشته ایم آموزه های زیادی اندوختیم و بر تجربه مان افزوده گردید، که قطعاً در سال جدید بکار خواهیم بست و همگی با عنایت خداوند متعال و با دقت و برنامه ریزی و با قاطعیت و پشتکار انشاالله شاهد تحقق اهداف از پیش تعیین شده خواهیم بود. همگی کنار سفره هفت سین نوروز باستانی که کنون دربین جهانیان نیز جایگاه خود را یافته و نماد نعمت های خداوند متعال است، دست به دعا بر می داریم تا ضمن تشکر از نعمت های بی شمار حضرت حق(جل جلاله) با آرزوی حصول احسن الحال، ظهور حضرتش را به انتظار بنشینیم.
اینجانب به نمایندگی خانواده بزرگ مجمع خیرین صنعتگران مقتدر، سال نو را به صنعتگران و دلسوزان معدن و تلاشگران عرصه تولید و فعالان تجارت این مرز و بوم، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *