۲۹ مهر ماه، “روز ملی صادرات”، روز قدرشناسی و ارج نهادن به صادرات و همه صادر کنندگان است. صادر کنندگانی که در قامت رزمندگان جنگ اقتصادی این بار در میدان جنگ تحریمی از کیان اسلامى شان دفاع می کنند و با درایت و رشادت خود دنیا را متحیر کرده اند.

صادرکنندگان محترم، طلايه داران جبهه صادرات و تجارت جهانی و عامل رفاه و حامی مردم در لحظات و صحنه‌هاي سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجايي که بدنبال خلق ثروت، رفع نابسامانی های اقتصاد و کسب منابع ارزی برای کشورمان می باشند همواره شايسته تكريم و تحسين اند.

صادرکنندگان افتخارآفرین کشور، تمامی امکانات و مساعی خود را در جهت توسعه صادرات به خدمت گرفته اند تا با بهره گیری از  ظرفیت های لجستیکی، فنی، مالی و علمی موجود در کشور در  راستاى گامهای دولت برای تسهیل فرآیندهای صادراتی و با توجه به لزوم افزایش مشارکت بخش خصوصی و جامعه علمی کشور در تدوین راهبردهای صادراتی، آثار و تبعات منفی هر تصمیم و سیاستی در حوزه تجارت خارجی کشور را به حداقل ممکن تنزل دهند.

مجمع خیرین صنعتگران مقتدر، بر خود واجب میداند تا در ۲۹مهر،”روز ملی صادرات”، ضمن ارج نهادن به تلاشهای اين عزيزان و گراميداشت فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی، از خدمات با ارزش و زحمات صادرکنندگان عزیز تقدير نموده، موفقیت و سلامتی همه ایشان را از درگاه ایزد مننان مسئلت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *