آرینا رشد شمال تولید کننده کنسانتره دام، طیور و آبزیان ماننده کنسانتره ۲.۵ و ۵ درصد مرغ گوشتی

شرکت آرینا رشد شمال با هدف تولید کنسانتره مورد نیاز صنعت دام ، طیور و آبزیان در شهرک صنعتی بشل راه اندازی و تولیدات خود را بر مبنای دانش فنی متخصصان مجرب و تکنولوژی روز دنیا منطبق بر قوانین سازمان دامپزشکی کشور آغاز نمود. توان تکنولوژی و بهره گیری از بهترین ماشین آلات در امر تولید منجر به محصولات با کیفیت شده است که سودآوری مشتریان و سلامت مصرف کنندگان نهایی را تضمین می کند.

این شرکت برای برقراری سیستم یکپارچه بر مبنای استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و مدیریت زیست محیطی موفق به اخذ گواهی نامه های ISO9001 ، ISO14001 ، OHSAS 180001 شده است.

 

 

آرینا رشد شمال با در نظر گرفتن اهمیت مرغداری گوشتی در تامین پروتین مورد نیاز کشور، اقدام به فرمولاسیون و ساخت کنسانتره های جوجه های گوشتی متناسب با احتیاجات سوبه های پرورشی موجود در کشور و وزن زنده جوجه های گوشتی با رعایت استاندارد های جهانی نموده است. این کنسانتره ها به گونه ای فرموله شده اند که مرغداران بتوانند جیره هایی با حداقل قیمت و بازده بالا را متناسب با شرایط مدیریتی مرغداری در اختیار گله خود قرار دهد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت از معتبرترین برندهای اروپایی، کنترل کیفی در تمامی مراحل تولید و بسته بندی، آنالیز و تعیین درصد خلوص مواد معدنی مورد استفاده و بهره گیری از آنزیم های مورد نیاز برای بهبود قابلیت هضم مواد مغذی جیره از مزایای کنسانتره شرکت آرینا رشد شمال می باشد.

 

تصاویر محصولات

مشخصات محصولات

محصولات شرکت آرینا رشد شمال به شرح زیر می باشد :

کنسانتره دام ، طیور و آبزیان

کنسانتره ۲,۵ و ۵ درصدی مرغ گوشتی نوع A و B

گواهینامه ها و لوح های تقدیر

کاتالوگ ها و سایر اطلاعات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *