آرمان ضیافت امیرخانلو و پسران مالک هتل، رستوران و سفره خانه سنتی در بجنورد، مانه و سملقان

شرکت گردشگری آرمان ضیافت امیرخانلو و پسران در سال ۱۳۸۱ با فعالیت در حوزه خدمات پذیرایی و گردشگری در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی آغاز به کار نمود. این شرکت که موسس آن محمد امیرخانلو می باشد با برنامه ریزی و هدف گذاری جهت توسعه این خدمات توانست ظرف مدت کوتاهی با شعار مشتری محوری و افزایش کیفیت، اعتماد مشتریان را جلب کرده و اراده بر توسعه و ایجاد شعب جدید نماید.

افزایش ظرفیت خدمات دهی در این بخش و همچنین استفاده از حضور بیش از ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر در سال، مدیران شرکت را بر آن داشت تا در شعبه جدید خدمات پذیرایی، این خدمات را بصورت کاملتر ارایه نمایند. لذا در تاریخ ۱۳۹۴ ساخت مجموعه سفره خانه سنتی امیر خانلو و پسران در بجنورد به اتمام رسید و پس از ۸ ماه به بهره برداری رسید.

در فاز جدید راه اندازی شعبه سوم با عنوان رستوران امیرخانلو و پسران در شهرستان مانه و سملقان به انجام رسید و در قدم بعدی پروژه هتل ۳ ستاره امیرخانلو و پسران در مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد که به زودی آماده خدمت دهی به گردشگران استان خراسان شمالی می باشد.

تصاویر خدمات

مشخصات خدمات

مشخصات خدمات آرمان ضیافت امیرخانلو و پسران به شرح زیر می باشد: هتل ۳ ستاره ، سفره خانه سنتی و رستوران امیرخانلو و پسران در مناطق خراسان شمالی، بجنورد ، شهرستان مانه و سملقان

گواهینامه ها و لوح های تقدیر

کاتالوگ ها و سایر اطلاعات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *